Är du öppen för en dialog?

Kommer på mig själv med att alltmer läsa om och studera hur andra tänker kring de sociala medierna. De lever upp till allt det som jag velat med gammelmedierna men som inte riktigt gått. Minns hur jag har suttit och sagt till kunder, förr, att de måste försöka prata med sina kunder, att de måste försöka lyssna, att de måste försöka se och höra vad kunderna vill, oavsett om det är positivt eller negativt. Men hur gör man det när man annonserar i en tidning eller på en tevekanal? Låter kundservice ta telefonen och breven. Skickar nyhetsbrev. Men ändå blir det aldrig en dialog. Men NU nu går det! Det går faktiskt att ha en riktig dialog med sina kunder, om man bara är öppen för det!

Är du öppen för en dialog? En riktig dialog?

Leave a Reply

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>